Pozice Konzultant klientské podpory CRM systémů pro bankovní sektor

Hledáme klientsky orientovaného člověka na pozici konzultant klientské podpory CRM systémů pro bankovní sektor Smyslem této pozice je pomáhat našim zákazníkům v bankovním sektoru s využíváním softwaru (většinou CRM) a odpovídat na jejich otázky a občas něco někde nastavit. To vše v menším týmu specialistů, s řadou benefitů a prestižní IT firmou v zádech. Lokalita: Brno […]

Hledáme klientsky orientovaného člověka na pozici konzultant klientské podpory CRM systémů pro bankovní sektor

Smyslem této pozice je pomáhat našim zákazníkům v bankovním sektoru s využíváním softwaru (většinou CRM) a odpovídat na jejich otázky a občas něco někde nastavit. To vše v menším týmu specialistů, s řadou benefitů a prestižní IT firmou v zádech.

Lokalita: Brno

Jak bude vypadat váš den?

Těšte se na různorodou práci. Konzultant typicky:

  • Detailně analyzuje situaci klienta a hledá pro něj nejvhodnější řešení.
  • Školí a radí s používáním softwaru, jak osobně u klienta, tak na hotlince.
  • Analyzuje běh aplikací a konzultuje vzniklé problémy nebo instaluje updaty atp.

Co očekáváme, že umíte?

  • Vyznáte se v IT aplikacích a IT obecně je Vám blízké a jste technicky zdatní.
  • Jste spolehlivý, zodpovědný a rád pomáháte zákazníkům.
  • Orientujete se ve firemních procesech v bankovním sektoru firem.
  • Nebojíte se komunikovat a prezentovat před lidmi.
  • Máte alespoň základní znalost CRM systémů.
  • Ochota občas vycestovat do firmy klienta.

Plusové body vám přinese, pokud znáte:

  • Microsoft Dynamics CRM, Dynamics 365,
  • C#, .NET Framework, MS SQL Server
  • a budete mít praxi v konzultacích

V jakém týmu budete pracovat?

Budete pracovat v malém týmu několika kolegů a komunikovat s analytiky i vývojáři. Váš vedoucí vám vyjde vstříc a můžete si práci přizpůsobit tak, aby vám vyhovovala.

Co se na této pozici naučíte?

  • Perfektně porozumíte CRM systémům, které používají tisíce firem po celém světě.
  • Proniknete do hloubky firemních procesů v bankovním sektoru.
  • Rozvinete své komunikační dovednosti.
  • Získáte zkušenosti s jednáním se zákazníky.



Zpět na seznam pozic